فروش و خرید توری پنجره دوجداره

فروش و خرید توری پنجره دوجداره, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش و خرید توری پنجره دوجداره

بهرام پروهان

توری درب و پنجره دوجداره UPVC
برای خریدی دقیق و مطمئن باید اطلاعات لازم را درمورد کالای موردنظر بدانیم تا بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. خرید توری پنجره دوجداره نیازمند اطلاعات اولیه است که ما به آنها اشاره می کنیم.امروزه توری هایی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع در و پنجره های یو پی وی سی موجود است. باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.
توری لولایی, ثابت و ریلی آلومینیومی، توریهای قدیمی هستند که برای در و پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند.
جنس توری درب و پنجره دوجداره UPVC
توری ویژه پنجره دوجداره یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گرد و غبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است. ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های در و پنجره یو پی وی سی با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر، داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد که هماهنگ با رنگ در و پنجره ها رنگ می شوند.
مزایای توری های پنجره دوجداره UPVC
۱-توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
۲-قابل شستشو
۳-توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
۴-ضد زنگ
۵-ضد اشتعال
۶-ثبات بالا
۷-توانایی نصب آسان
۸-پایدار در برابر شرایط آب و هوایی
۹-پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش
۱۰-دور کننده گرد و غبار و عایق ورود گرد و غبار از بیرون به داخل




 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: