فروش توری جمع شو

فروش توری جمع شو, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری جمع شو

بهرام پروهان

توری های قدیمی هستند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند و از همه مهم تر لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند. اما امروزه با پیشرفت علم و استفاده از دستگاه های پیشرفته موفق به تولید توری هایی شده اند که انواع مختلفی دارند.

توری پنجره پلیسه

توری های جمع شو پلیسه برای درب و پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های جمع شو پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

توری درب و پنجره جمع شو
جنس و مدل توری های جمع شونده
برای جلوگیری از ورود حشرات و همچنین استفاده از هوای تازه از توری های پنجره UPVC استفاده نمایید. این مدل توری های ضد حشرات با تنوع رنگی بی نظیر قابل نصب در درب و پنجره های UPVC دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در سه نوع ثابت ، لولایی و رولینگ Rolling عرضه می گردند. در این توری ها از مدل های فایبرگلاس یو وی دار (UV-Fiberglass) استفاده می شود . توری های جمع شو از جنس فایبر گلاس بوده که هیچ گونه دوده، چربی و گرد و غبار را به خود نمی گیرد و به دلیل جنس توری  نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به تمیز کردن تنها با یک جارو برقی تمیر می شود. توری های رولینگ یا جم شو دارای رنگ های سفید و طرح چوب می باشد. تنوع باز شو مدل جمع به سه طریق زیر می باشد:
باز شو عمودی (بالا به پایین)
باز شو افقی (راست به چپ و یا چپ به راست)
باز شو افقی دوطرفه
مراقبت توری های upvc
هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط متخصصان،توری را باز کرده و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را ببندید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس با اسپری، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: