فروش توری پنجره یو پی وی سی

فروش توری پنجره یو پی وی سی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره یو پی وی سی

بهرام پروهان

صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و مبارزه با آنها نصب توری روی پنجره هاست . از این رو برای آسایش و راحتی حال ساکنان و برای پبشگیری از ورود حشرات در پشت لنگه بازشوی پنجره ها توری نصب می شود. یکی از خدماتی این شرکت ارائه می دهد، تولید و نصب توری بر روی انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی می باشد، که بدون ایجاد مزاحمت هنگام باز و بسته کردن درب و پنجره راه های نفوض حشرات و موجودات موزی را مسدود ساخته و هم زمان امکان تهویه هوا را نیز فراهم می سازد.
حسن بزرگ توری های جدید پلیسه و رولینگ این است که در مواقع بسته بودن پنجره ها، توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع آوری شده و ضمن آنکه مانع دید نمی شوند، در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهند شد.
مکانیزم توری های جدید کاملا با مکانیزم توری های قدیمی متفاوت است و دارای قاب ثابت هستند و همچنین از توری های غیر فلزی استفاده می گردد.
انواع توری پنجره های دو جداره upvc
- توری پلیسه
- توری رولینگ
- توری ثابت upvc
- توری لولایی upvc
توری پلیسه بهترین و مناسبترین توری برای تمامی پنجره ها،درب ها،تراسها و محیط های بزرگ می باشد.که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست.این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود.
امکان خرابی این توری کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد.
توری رولینگ به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را دارد توری آن متحرک ولی دارای فریم ثابت می باشد. توری لولایی به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارند مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: